Lycklig!

Vilken dag jag haft idag! Så kul när positiva saker händer för en gång skull haha. Ska på anställningsintervju om tio dagar på ett demensboende som ligger granne med oss, hur skönt hade det inte va att bo granne med jobbet?! Håller verkligen tummarna för att jag får det! Måste ju jobba i sommar liksom. Sen nu i eftermiddag kom tenta resultatet ut för den där megatentan jag hade på 70 sjukdomar, och jag klarade den!! Idag kan inget göra mig på dåligt humör, inte ens ryggontet! Mohaha



Kommentarer
LINDAVIOLA!

Härligt!!



sv; Jag har inte alltid ont, förut hade jag ont mer än vad jag har nu faktiskt. Men ibland kan jag bara vakna med att ha ont i ryggen. Sen får jag ont när jag springer, kan typ inte springa alls. Får även svårt att andas för att det känns som att det onda trycker på lungorna så jag får ingen luft. Ibland har jag även fått så ont att jag inte kan andas. Men det är tack och lov bara ett fåtal gånger. Var tvungen att sluta med gymnastiken för att jag hade så ont efter träningarna att jag började gråta.



Men som sagt, idag är det bättre. Tror det har blivit bättre för att jag inte växer längre. Var hos läkaren sista gången någon gång på gymnasiet, då sa han att jag inte behöver kolla upp det mera för att den inte blev värre längre så det var ju bra. Slapp korsett också, men det var nära att jag var tvungen att ha det. Skall försöka börja springa med och se om man kan "träna" bort det onda. Tyvärr har ajg aldrig gått till någon sjukgymnast, vilket jag vet att jag borde. Men har aldrig haft varken tid eller ork till det. Dumt nog!

2012-02-01 @ 18:21:04
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Tina - Minnas mamma

Vad GRYM du är :D Bra jobbat! Hoppas du får jobbet också! Att ha nära till jobbet så man slipper åka fram och tillbaka är guld värt!

2012-02-02 @ 14:04:32
URL: http://hejtina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0