Måndag

Det blev en ganska snabb visit i skolan. Träffade gruppen min (jag och två tjejer) vid 10
Vi påbörjade vårt arbete, en rapport kan man kalla det som sträcker sig över hela terminen
ett examensarbete för denna kursen kan man kalla det. Satt till strax innan tolv, inte länge men fick en del gjort.

Kom hem strax efter två och sen dess har jag hållt på med tvätten och skickat mina referenser till blivande chefen :)
Känns hur bra som helst alltså! Förhoppningsvis går jag bredvid redan denna veckan.

Resten av dagen består av att fixa färdigt med tvätten, är en hel del kvar.
Sen får jag sätta igång med plugget. Har tre engelska artiklar och ett kapitel i en bok att läsa till arbetet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0