Scared

Oj oj, nu börjar det dra ihop sig och ångesten kryper fram när natten nalkas.
Närå, men usch, kvällen är snart slut vilket innebär att det inte är många timmar kvar
tills jag ska gå upp, tidigt, och jobba! Provjobba det vill säga :)
Nervös, lite rädd och samtidigt glad, hoppas verkligen jag trivs!

Ja ja, maten är i magen och nu blir det tv-tittande med älsklingen resten av kvällen.
Får jag som jag vill blir det Kontoret, Big Brother och How does life begin på discovery.
En dokumentär om hur bebisar blir till :D yeey. Är ganska tveksam på om jag får se
de två sista programmen dock =/ Marcus är inte lika pepp på dem som jag XD hehe
(Hoppas han somnar)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0