Sunday

Då var ännu en vecka snart över. Söndag, ångestdagen haha.
Nä då, men usch, i morgon börjar vardagen igen. Ja ja, lite skönt att få struktur igen.
Måste sätta igång på allvar med skolan och även träningen.
I morgon ska jag på anställningsintervju också :) pirrigt!

Så vad händer idag då? Sov över hos Elin så vaknade där i morse,
vart ju på fest igårkväll och hade skitkul!
Kom väl hem strax innan tolv i förmiddags och sen dess har vi packat upp från resan här hemma.
Har även vart och handlat lite då det inte fanns mycket i kylen.
Om någon timma eller så ska jag möta Amanda för en fika :) Hon är ändå inne här i Göteborg.
Måste köpa ny foundation också, min är heelt slut verkligen.
Men nu får jag fortsätta här :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0