Trött tisdag

Sov tretton timmar i natt och kände mig inte mer utvilad då jag väl gick upp. Vaknade säkert tjugo gånger i natt/morse/förmiddags.. :( hade så ont i ryggen och låg och vred mig fram och tillbaka, mage, sida, rygg, inget var skönt. Varje gång jag vaknade försökte jag inta en skönare ställning för att kanske få sova i alla fall en timma på ett skönt sätt, därför fortsatte jag sova (försöka) trots att jag "sovit" så många timmar. Men men, tillslut gick jag upp och gjorde mig i ordning för att åka till sjukgymnasten (den gamla för sista gången, nästa vecka börjar jag på spine centers sjukgymnast här i Göteborg) ja ja, det va i alla fall skönt att gå dit nu när kroppen var helt ur skick eller vad man ska säga. Nu är jag på väg hem och hoppas på att spendera resten av dagen med mitt fina hjärta så fort han slutat jobbet, är ju trots allt alla hjärtans dag :) <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0