Billig räkning

Haha fick nyss en räkning på SEX kronor?! haha
Räkningen var från nelly, hade antagligen glömt några kronor förra gången när jag köpte något.
Känns lite löjligt med såna småpengar, men det är klart, hade alla skippat sex kronor hade det ju blivit mycket pengar.

Ja ja :) Nu sitter jag hemma och kollar på tv, ska snart hoppa in i duschen och sen äta middag med mannen
som faktiskt jobbat idag, första dagen efter operationen, egentligen är han sjukskriven i en månad,
men idag ville han dit trots att det är mindre än en vecka sen operationen.
Jag slog förresten två flugor i en smäll förut, pluggade på gymmet ;) haha
Hade mina papper framför mig på träningscykeln och bandet haha
Inte för att det räcker med pluggandet för idag men lite blev gjort iaf :D
Hoppas verkligen jag har ork att plugga ikväll, tänkte köra igång vid sju/åtta.


En gammal bild (över ett år sedan) från när jag skulle ut och träna haha
Var faktiskt hyffsat stark då och några kilo lättare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0