Gym

Tjoho på er! Är precis hemkommen.
Efter föreläsningen (som för övrigt var grym!) gick jag hem och käkade lite snabbt
och sprang därefter ner tlll gymmet för att se på unga mödrar klockan 16.10 ;)
Haha, så jävla bäst att kunna kolla på tv samtidigt, speciellt när man själv inte har
5:an hemma, så går alltid och gymma när det är något jag vill se på den kanalen ;)

Jag har verkligen kommit igång med tränandet och har börjat älska att gå till gymmet igen!
Så klart inte med riktigt samma passion som innan jag hade ryggproblem,
men nästan, det är så avkopplande och kul! Kör ju inte stenhårt utan kanske en halvtimma kondition
och sen tjugo minuter styrka, oftas armar för dem är jag så svag i.
Ryggen är svår att träna på gymmet då jag har så ont i den, vill inte göra fel.
Och ryggen påverkar ju även magövningarna, klarar inte av att göra situps pga ryggen.
Benen tycker jag tränas tillräckligt på trappmaskinen/bandet/crosstrainen,
men ibland gör jag även lite övningar för dem :)
Började ju nyss med träningen så tar det ganska lugnt, men har varit där sex gånger sen den 7/1


Gammal ful bild ;) hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0