Jävla skitdag!

Idag är jag förbannad! Det första som hände på väg till tentan på spårvagnen var att jag får böter!
Hade tydligen inte registrerat mitt kort, trots att jag visade upp det för apparaten.
Så nä, då får jag 1200kr i böter, trots att jag hade ett kort med pengar på, varför kunde jag inte bara göra om det?
Liksom registrera det "på riktigt" denna gången, men nej då.
Så snäll kunde man inte vara mot en fattig student, klart som fan att detta ska hända när man är som fattigast också!!
Har fan inte råd att slänga 1200kr i sjön.
Blir så jävla arg också just för alla gånger jag blivit sen till jobbet eller stått och frusit ute i snön förra vintern då de jävla pendlarna var inställda/försenade var och varannan dag.

Jvligt gött och sätta sig och skriva tenta 10 min efter detta hände.
Den gick ju inte som en vals på röda rosor heller dierkt..
Jävla skit dag..



Kommentarer
Sanna - Mamma till Isabella

Fyfan vad surt. Kan du inte överklaga på något sätt?

2012-01-12 @ 09:55:35
URL: http://saaanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0