Morgondagen

Nu är det snart dags för mig att krypa till kojs tror jag.
Sitter och kollar på Juno som går på fyran. Marcus ligger och snarkar i mitt knä <3
Har lekt sjuksköterska här hemma, haha, eller snarare undersköterska.
Skadade män behöver mycket hjälp ;) haha.
Men han har sovit mest hela tiden sen vi kom hem, fick väcka honom för att få i honom lite mat förut.
Jag gillar att ta hand om min älskling <3 Det är nog den egenskapen som gör att jag läser till sjuksköterska
och att jag så gärna vill bli mamma. Fast det är klart, ta hand om en vuxen karl för jämnan hade man väl tröttnat på ;)
Men ser fram emot att leka sjuksköterka i alla fall ett tag framöver här hemma ;)
Se till att han gör sina övningar, linda benet och ta bort förbandet om tio dagar, hihi.

I morgon får han dessvärre klara sig själv här hemma ;)
Har två föreläsningar att gå på :D två jätteintressanta,
först neurologiska sjukdomar och sen beroende sjukdomar.
Ser fram emot det :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0