Ryggkirurgen

Då vart jag hemkommen från det efterlängtade besöket hos ryggkirurgen på Spine Center här i Göteborg.
Både mamma och pappa var med mig som stöd och även de hade lite frågor.
Vi fick kolla på min bild av ryggen, har ju röntgats två gånger på dessa tre åren.
Besöket gjorde mig inte mycket klokare och jag vet inte riktigt om jag är glad eller ledsen.
Jag är mest förvirrad, i denna läkarens ögon var mitt så kallade diskbråck inte ens ett diskbråck,
och trånga kanaler tyckte han inte heller jag hade, vilket jag hört från andra läkare.
Så jag vet inte riktigt vad jag ska tro, någon operation är det i alla fall inte tal om, han skulle aldrig sätta kniven i mig sa han ;)
Så visst, skönt att slippa operation och allt vad det innebär och skönt att mina diskar såg bra och ungdomliga ut.
Men å andra sidan blir det som att min smärta är oförklarlig, utan diagnos liksom.
Men han förstod att min smärta var ett stort problem för mig så jag ska få träffa deras sjukgymnast
så kör vi på sjukgymnastik kombinerat med KBT förstod jag det som? =/ Hm, ska bli spännande.
Vill bara bli bra nu! Om man ändå bara kunde vifta med ett trollspö..


En magnetröntgen bild av ländrygg, fick se min röntgen bild, lite coolt haha
Denna bilden är dock tagen från google.


Kommentarer
LINDAVIOLA!

Åh. Det är så jobbigt när ryggen krånglar. Vet själv hur det är, har skolios :/.

2012-01-31 @ 20:34:01
URL: http://lindaviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0