Svar till Isabelle

Fick några frågor av en tjej som heter Isabelle :)
Isabelle, eftersom du inte har någon blogg svarar jag här ;)
Kul att höra att du gillar bloggen! Trodde det bara var folk jag känner som läser den haha
Jag ska försöka bli bättre på att ta dagens outfit-bilder, är lite lat med kameran bara hehe,
blir oftast mobilbilder, lite tråkigt men så blir det när man inte riktigt har tid.

Du frågade även om hur jag bor och hur jag och Marcus träffades,
jag tänkte att jag gör ett inlägg om det så får du hålla utkik :)
Kanske hinner med ett ikväll!
Tack för din fina kommentar <3


En typisk "Therese-outfit" så bekvämt som möjligt och helst osminkat ;) hehe
Så tråkig är jag ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0