Torsdag

Idag hade jag lektion mellan 8-11 om berättelsens betydelse,
alltså att man som sjuksköterska verkligen måste lyssna på patienten
när han/hon berättar om sina problem osv.
Den var filosofibaserad vilket jag tyckte om, har man en bra lärare kan
filosofi vara otroligt roligt! Dock blev det som vanligt lite väl mycket frågor eller
snarare kommentarer från klasskamraterna till läraren. Men men.
Bra föreläsning i alla fall!

Sen gick jag faktiskt hem, hade egentligen en informations lektion klockan ett
men orkade inte vara kvar och ha rast två timmar för att gå på den som bara är 45min.
Nu har jag slängt i mig lite lunch och ska springa ner till gymmet en liten sväng
innan Elin kommer hit om en timme :)


Bild på mig och Elin, ett år gammal (förra nyårsafton)


Kommentarer
Anonym

sv: har nyss börjat termin 2 :)

2012-01-19 @ 17:06:41
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0