Vääärme

Ååh va jag saknar värme och sol! Vill åka utomlands eller få en riktig kanonsommar i Sverige!
Lär väl inte ha råd till en utomlandsresa i år heller tyvärr ;( sucks..
Om jag nu inte tjänar råmycket på ett sommarjobb (som jag inte ens har för tillfället)
Eller om jag (mot förmodan) börjar jobba nu, vilket jag inte kommer klara av medan jag pluggar heller.
Fan va det suger, kan man inte bara vinna några tusen liksom? Hundra tusen sådär hade varit fint? ;)


Bild från 2009, hade precis varit i Grekland och var blond för första (än så länge, enda) gången i mitt liv.
Tycker inte det ser ut som jag på bilden ens XD konstig hårfärg, konstig frisyr, tjockt ansikte hahaha
Ganska söt dock ;) hahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0