13 timmar på akuten

Vilket helvetes dygn det varit, sov typ hela dagen igår vilket var tur det för det slutade med att jag spenderade hela natten på akuten. Åkte in vid 20:30 tiden för att jag inte stod ut. Fick komma in och ta blodtryck/puls/POX och blodprover ganska snabbt men sen fick jag sitta i väntrummet för att träffa dokton ända till 03:00 i natt!
Vid tre kom jag in på själva akuten, fick ett liten rum med en hård brits, bättre än stolen i vänrummet iaf.
Slumrade till emellan åt och när klockan var 07:00 ungefär kunde jag inte sova mer.
Läkaren kom inte förän 08:30!! Jag hade varit på akuten i hela tolv timmar då, helt galet,
fick dessutom åka hem en timma efteråt med en remiss till koloskopi (som jag typ redan gjort innan) suck.
Fan va trött jag blir, varför kan jag inte bara vara normal?! Orkar inte.
Känns som alla andra mår så jävla bra och jag får problem efter problem.
Ska försöka vara positiv och hoppas på det bästa, men det är inte så lätt när man precis är på väg att resa sig upp och sedan slås till marken. Jag är trött på att falla, trött på att försöka resa mig, what's the point..



Kommentarer
LindaViola - mamma till två!

Vad har hänt :/?

2012-07-06 @ 11:59:48
URL: http://lindaviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0