<3

Du finns alltid vid min sida
Du är alltid där för mig
För alla sanningar du säger mig och alla fel du gör rätt
Du är min förebild
För all lycka du för in i mitt liv
du ger mig vingar, hjälper mig flyga
För alla drömmar du besannar
Du rör min hand så att jag kan nå himlen
För all kärlek jag finner hos dig
Du gör mig trygg

Du är den som håller mig uppe
Låt mig aldrig falla

Du är min styrka då jag är svag
Du är mina ögon då jag inte ser
min röst när jag inte kan tala
Genom lögner är du sanningen
den som säger att alla stjärnor går att nå
Ett ljus i mörkret som lyser på mig
Min värld är bättre tack vare dig

Jag är allt jag är, för att du finns där..
Släpp mig aldrig, jag kommer aldrig sluta älska dig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0