Busy

Det har varit lite tomt på inlägg här i bloggen, har inte riktigt haft tid.
Nu blir det ett lite snabbt inlägg från mobilen, orkar inte starta igång datorn ;)
Jobb i går kväll och idag på dagen, efter det skyndade jag iväg till sjukhuset för att lämna lite prover,
skulle ta blodprover inför koloskopin som är om två veckor, tydligen rutin att man gör det.
Fick även tag i mina smärtstillande/inflammationshämmandetabletter
som jag varit utan i 10 dagar då min läkare haft semester.
Efter det åkte jag hem till Elin en sväng och kollade på tv och pratade
och vid sju träffade jag mina barndomskompisar Jessica och Malin,
Jessica träffar jag ju ibland och vi har alltid dansat ihop.
Malin däremot har jag inte umgåtts med sedan jag var typ 13 haha,
så det var riktigt kul att träffa henne :)
vi satt och tjötade och åt på ett fik fram tills klockan nästan var tio.
Nu är jag hemma och har tagit en lång varm dusch :) så skönt!
I morgon är både Marcus och jag lediga, så skönt att ha honom hemma igen!
Får se om vi hittar på något tillsammans i morgon :) men nu blir det nog snart sängen.
God natt på er, bloggar mer i morgon, det lovar jag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0