Ett steg fram, sedan två steg tillbaka

2012, vilket år det varit hittills, det händer så mycket hela tiden samtidigt som det känns som allt står helt still.
Konstigt, vill bara att allt ska gå enkelt, men så är tydligen inte livet.
Kändes som att jag äntligen var på väg att må bättre och jag hade kommit framåt,
men då ska man så klart gå två steg tillbaka i stället. Jag blir så trött, och snart orkar jag inte mer.
Försöker vara stark och se positivt på det som händer,
"efter regn kommer solsken" men sen kommer det ta mig fan en riktig jävla skur igen..
Och vad som inte tar livet av dig gör dig starkare, hm.. kanske. Får väl se.
Gaah, detta gör mig galen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0