Helgen

Tänkte skriva ett sammanfattande litet inlägg om helgen som nu lider mot sitt slut :)
I fredags jobbade jag kväll och gjorde inte mycket annat alls den dagen, vill minnas att jag tränade, hm.
Träffade i alla fall chefen som gjorde sitt sista pass innan semestern,
hon berättade att hon pratat med mina kollegor och att de är så nöjda med mig, det är alltid kul att höra!
I går, lördag, jobbade jag dagpass, på kvällen åkte jag och Marcus ner till Kungsbacka.
Vi åt tacos och kollade på film hemma hos Amanda och Alexander :) Mysigt.
Och idag har jag jobbat dubbeltur. Det blev dessutom en timma senare än planerat, så 8-21:30.
Det gick bra även denna gången, har faktiskt inget emot dubbelpass, speciellt inte på söndagar :)
Bra med pengar då ju ;) haha
 
I morgon är jag leeeeeeedig! Gud så skönt. (ledigheten varar inte länge då jag är tillbaka på tisdag igen haha)
Ska tvätta på dagen och så ska jag även försöka komma iväg och träna, det händer inte allt för ofta tyvärr =/
Saknar även mina fina föräldrar <3 Det var ganska längesedan jag träffade dem nu, eller ja, länge och länge,
sov ju där flera dagar vid midsommar och så var de förbi här en sväng och vi promenerade i slottsskogen för
en och en halv vecka sedan ungefär när jag var dålig.

Nästa helg är jag i alla fall ledig, och då är jag kattvakt!
Ska passa Amanda och Alexanders katt i några dagar då de är iväg :)
Blir lite övning nu såhär några veckor innan vår egna lilla kattunge kommer :D
Måndag kväll v.32 får vi hämta hem henne! Gud så jag längtar!
Älskar henne redan känns det som, har henne som bakgrundsbild både på datorn och mobilen hihi
Min lilla blivande bebis ;P

Nu ska jag umgås med min fina fästman någon timma innan det är dags att sova :)
Puss på er alla och hoppas ni haft en bra helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0