Kvällsmys

Ensam hemma även i natt, men det är ganska skönt :)
Tog en tupplur på en timma förut och nu har jag precis varit nere och handlat lite.
Frukostmat, "mellanmålmat" och lite middagsmat, hade knappt något hemma.
Köpte även lite kakor och coca cola :D haha
Blir lite myskväll för mig och Bella här ikväll!
Det går så bra så, vi leker lite och hon sover bredvid mig i sängen :)
Så mysigt! Hon blir väldigt rädd när jag kommer hem dock, var hemma på rasten en sväng,
smällde väl lite i dörren så hon flög in under sängen och ville inte komma ut.
Satt och jamade och jag fick hämta henne, men hon blev glad och trygg fort igen.

Nä, nu blir det tvhäng resten av kvällen :)
Upp tidigt även i morgon, jobb 8-15.


Blir en varmakoppen till middag, orkar inte göra något mer avancerat haha.
Är dessutom fortfarande mätt från lunchen. Ska ju få i mig mina kakor också ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0