Lägenhetsbyte

Idag var jag och Marcus och kollde på vår nya blivande lägenhet :)
Skrev lite papper och grejer, om allt går som det ska och vi och han som ska hyra vår lägenhet blir godkända
så flyttar vi in i början av september, eventuellt.
Det blir en tvåa på 56 kvadrat, något sämre läge än vad vi har idag då den ligger i Mölndal,
tar ungefär 20 minuter till skolan men det är inte så farligt :)
Den är inte superfräsch, men det är ju inte våran heller haha.
Kanske behöver tapetsera något rum eller så. Men jag är nöjd :)
Hyran är på 4300,- så för det priset är den absoult ok!
Ska bli riktigt kul att flytta även om jag supertrivs här! Älskar vår lägenhet,
men vi behöver större. Inte rättvist att ha vår blivande katt i denna lilla heller.
Hon behöver lite mer yta :) Annars hade hon inte fått plats med kattlåda knappt ;)
Nu ska jag snart nana :) Har jobbat ikväll och jobbar även i morgon kväll.
Puss på er <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0