Lysekil

Hej på er!
Det blev visst så att jag stannade i Lysekil hela helgen!
Mamma, pappa, jag och Lena åkte upp i fredags och kollade lite i affärer, solade, åt glass osv.
Sen fick jag äntligen träffa min älskling då han slutade jobbet.
Mamma, pappa och Lena gick på restaurang innan de åkte hem och jag och Marcus
satte oss på några höga klippor så vi hade utsikt över berg, skog och hav.
Vi köpte med oss en pizza vi delade på och massa jordgubbar :)
Hur mysigt som helst!

Sen stannade jag kvar i lägenheten Marcus och hans brorsa hyr när de jobbar och sov där till idag.
Det kändes lika bra när de ändå skulle bli färdigjobbade till idag så jag kunde åka med dem hem.
Så nu är vi precis hemkomna :) Marcus tycker det är skönt att vara hemma efter 1½ veckas jobb.
Så ikväll blir det mys, bara jag och mitt hjärta <3

Här kommer lite bilder från fredagen :) Tack mamma pappa och Lena för utflykten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0