Mag och tarmmottagningen

Idag trillade ett brev in i brevlådan. Har fått tid i mitten av augusti till mag och tarmmottagningen för en koloskopi undersökning, man går in med en liten kamera i tjocktarmen och ibland nedre delen av tunntarmen för att leta efter förändringar. På mig letar man efter inflammation för att utreda om jag skulle kunna ha fått någon tarmsjukdom (hoppas verkligen inte) vet inte om mitt psyke är starkt nog för att acceptera ytterligare en kronisk diagnos. Vi håller tummarna och hoppas på det bästa, att anledningen till min lilla sjukhusvistelse i början av månaden bara var en vanlig magsjuka av något slag. Jag hoppas verkligen det! Nä, nu ska vi inte tänka på tråkigheter! Jag har det så bra här med lilla Bella i knät, hon har legat här över en timma nu. Sitter och kollar på Min brors flickvän :) gillar den filmen, mysig, rolig och lite sorglig. Men snart ska jag sova :) Lägger in två bilder på Bella och hoppas Amanda och Alexander är ok med detta, men jag antar det :) hoppas ni har det bra i Danmark om ni läser detta! Hihi



Kommentarer
Amanda

Det går görbra, bara kul! :D

2012-07-23 @ 11:01:57
URL: http://amandats.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0