Saknad

Är hemma hos mamma och pappa igen efter dagens jobbpass,
det gick fint att ta bilen och kändes smidigt trots att det tar 30-40 minuter per väg.
Nu är jag ledig hela långa helgen! (om det inte blir något extra pass)
I morgon åker jag, mamma, pappa och mammas kusin upp till Lysekil där Marcus jobbar.
Vi ska strosa omkring och göra jag vet inte vad, käka, fika, njuta av vädret och ledighet.
Sen mot kvällen åker de hemåt igen och jag stannar kvar och träffar älsklingen när han slutar.
Åh har inte träffat honom på nästan en och en halv vecka då och i morgon får vi sova tillsammans :)
Hoppas även att han tar lite sovmorgon på lördagen så vi får några timmar ihop.

Min saknade fästman <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0