Tillbaka på jobbet

Idag mådde jag så bra att jag vågade mig tillbaka till jobbet.
Mådde faktiskt nästan helt 100 redan igår så det kändes rätt, och det gick bra!
Jobbade 13-21 och kom alltså preciiis innanför dörren, smet fem minuter tidigare ;)
Det lir jobb både i morgon och på tisdag också, känns bra att vara tillbaka igen,
har inte jobbat sedan i måndags förutom idag då.
Och det känns sååååå skönt att vara frisk!

När jag var hemma på min rast förut så var det även en till person här och kollade på lägenheten :)
Jag tror det verkligen blir av att vi byter och i så fall flyttar vi nog redan i sommar,
eller ah, slutet av sommaren, typ sista augusti eller ngt sånt :) så spännande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0