Två veckor

God förmiddag :) I morse åkte Marcus till Lysekil där han ska jobba de närmaste två veckorna,
utan att komma hem emellan, vi har bara varit ifrån varandra så här länge en gång innan haha.
Kommer sakna ihjäl mig <3 Men ska försöka uppehålla mig med jobb, familj och vänner.
När jag kommer hem från jobbet ikväll så kommer även Amanda och Alex hit och lämnar deras katt Bella.
Jag ska vara kattvakt till på söndag :) Så då får jag lite sällskap de dagarna iaf ;) haha
Det ska bli mysigt. Mamma kommer hit vid nio också och kollar på So you think you can dance med mig :)
Nu ska jag äta något och sedan börja göra mig i ordning för jobb så smått, börjar 14.


Gonna miss u <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0