Varma Koppen

Känns på något sätt som att magen är liite bättre idag, men vågar inte hoppas.
Har i alla fall avancerat mig till varma koppen, åt även en banan och tänkte nu smaka lite chips av Marcus :P
Får se hur det går.
Äter långsamt och små mängder. Kände mig väldigt yr tidigare idag och hade även torra läppar så har under dagen hällt i mig vätska, salt och socker och nu är läpparna som vanligt :) Måste vart lite uttorkad, lätt att bli det när man går på toaletten stup i kvarten och sover hela tiden så man inte får i sig tillräckligt.
Nu ska jag fortsätta mysa framför tv:n, tyvärr verkar det som att Marcus somnat så det blir tv-tittande ensam, men det är kanske lika bra det ;) då får jag välja program hihi


Kommentarer
LindaViola - mamma till två!

sv; usch! Det lät verkligen inte kul! Hoppas att du blir bättre snart och att det inte är något allvarligt :).

Jovars, har tagit blodprov för ämnesomsättningen, men inte fått något svar ännu. Så har jag gjort gastroskopi med, men det svaret skulle dröja fyra veckor ungefär, så det är ett par veckor kvar innan jag får svar där. Sedan får vi väl se vad som händer. Skall be att få träffa läkaren angående IBS om de inte visar något på de prover jag tagit. Orkar verkligen inte gå runt och ha problem med magen längre, det är så fruktansvärt jobbigt :/

2012-07-06 @ 23:16:05
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Anonym

Är det Crohn's? :(

2012-07-10 @ 00:25:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0