Första dagen på mitt nya liv

Idag har varit en lång dag med mycket ångest.
Men så här när den lider mot sitt slut känns det ändå ganska bra.
Idag börjar jag mitt nya liv, om det blir bättre eller sämre, det vet jag inte än utan det kan bara tiden utvisa.
Jag håller alla tummar och tår jag har och önskar för allt i världen att det kommer bli bra nu.
jag förtjänar detta, men å andra sidan, vem förtjänar egentligen att vara sjuk?
Tänk bara alla barn som dör i cancer eller andra hemska sjukdomar,
ibland känns det nästan att de som "förtjänar det minst" att bli sjuka är de som faktiskt blir det.
"Each day counts" tänk att min tatuering skulle komma att betyda så mycket för mig, det hade jag ingen aning om då.

Ingen Marcus hemma ikväll i alla fall, det var för mycket att göra för dem så de kör hemåt i morgon bitti.
Gud vad jag saknar dig <3 Hade verkligen behövt dig idag..
Men direkt efter jobbet åkte jag hem till mina föräldrar där jag alltså är nu, sover här eftersom jag ändå ska hit på midsommarfirande och lillebrorfirande i morgon (tobbe fyller 18!) Sen så är det ju inte kul att sova ensam hemma heller.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0