Inflyttningsfest och utgång

Dagen springer iväg, sovmorgon till 10 sen har jag fixat och donat lite här hemma och duscha osv.
Vid fyra blir det jobb och direkt efter det åker jag iväg till en kompis som flyttat hemifrån :)
Det blir en liten inflyttningsfest med goa tjejer och sen går vi ut här i stan.
Förhoppningsvis får jag skjuts hem av Marcus sen också ;) haha
Nä, men det ska blí kul att gå ut med tjejerna igen, var ju ute på min födesedag förra helgen,
men då kunde inte Sara (som vi ska hem till ikväll) följa med, så ska bli kul att träffa henne också.
Annars händer inte mycket mer nu idag. Ska slappa lite nu innan jobbet :)
Har även lagt fram kläderna jag ska ha på mig ikväll så det bara är att springa hem och byta om sen.
Ha en bra fredag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0