Måndag

Då var det måndag och födelsedagen var förbi ;) haha
Som sagt så sov vi här i natt efter en kväll med massa mat och gott <3
Marcus har åkt iväg på jobb och vi ses inte igen förän på torsdag kväll.
Jag har inte mycket planer för dagen, är ensam här hemma hos föräldrarna eftersom alla är på jobb och lillebror i skolan.
Det enda jag har planerat är en klipptid, ska dit för att toppa och färga håret :)
Känns skönt att fräscha upp det lite trots att det inte blir någon stor förändring.
Tänkte lägga upp en bild på hur det blir sen och även på presenterna jag fick igår :)
När jag är färdig hos frissan blir det bara att slappa tills alla kommer hem igen ikväll,
läsa lite och kolla på tv, skönt, precis som det ska vara när man är ledig :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0