Morgondagen

I morgon kommer jag ha fullt upp och eftersom inte bloggappen fungerar så kommer jag antagligen inte kunna blogga på hela dagen. 9:30-14.00 ska jag på en privat grej i kungsbacka som jag sett fram emot länge,
ska bli skönt att komma dit :)
Efteråt åker jag och träffar Amanda och på kvällen ska vi faktiskt ut en sväng i kungsbacka så jag sover även över hos henne :) Mys sådär mitt i veckan.

Nu ska jag bara packa ner lite smått inför i morgon, ombyte och smink osv sen blir det sängen, ska upp strax innan sju. Frågan är vad fasen man ska ha på sig på kvällen, lär ju sitta ute större delen. Idag var det ju varmt, hoppas det håller i sig!

Förresten, jag fick deligering på spolning av kateter idag på jobbet :D Känns kul då inte ens alla ordinarie personal har det :) Men eftersom jag har varit där en hel del och ska vara där hela åtta veckor i sommar tyckte sköterskan att jag skulle ha det :) Alltid kul att göra lite praktiska moment :D

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0