Onsdag

Bella sov här i natt, vi sågs igår och shoppade lite smått (igen) och sen satt vi och tog en kaffe i solen.
Såå mys, sen blev det pizza ;) och så kollade vi top model finalen och sen vänner hela kvällen/natten XD
Gick upp vid tio i morse och åt pannkakefrukost (även det igen haha)
Nu ska Bella snart dra men vi ses senare ikväll igen eftersom vi ska ut tillsammans i kungsbacka :)
Blir en ganska lugn kväll för mig dock, ska upp tidigt i morgon. Elin hänger också med ut och även en av Bellas kompisar.
Nu ska jag duscha och städa lite här hemma, älsklingen kommer hem i morgon! (antagligen)
Saknat ihjäl mig efter honom, men det går bra när man har att göra hela tiden :)
Innan utgången blir det dock fika hos Amanda :) mys! Så får jag träffa henne en snabbis också.

Frågan är vad man ska ha på sig ikväll? =/ Känns varmt ute men jag vet inte, uscha.
Har inget att ha på mig =( buhuu..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0