Sunday

Slappar söndag idag, så himla skönt.
Marcus kom ju raka vägen från finland till midsommarfesten i fredags och sen sov vi hos Amanda och Alex.
I går åkte vi hem till mina föräldrar och grillade till lunch, lillebror fyllde år så träffade honom också :)
Sen på kvällen åkte vi hem till Marcus föräldrar och grillade middag, hahaha.
Så vi kom inte hem förän sent i gårkväll, idag blev det alltså slapp dag med sovmorgon och pizza till brunch ;)
Håller även på att tvättar, i detta tempot kommer dagen att fortsätta, ska nog lägga mig och sova lite om en stund ;P
Ikväll blir det tacos, bara jag och min älskling <3 Så skönt att han är hemma!
I morgon börjar mitt sommarjobb "på riktigt" jag tar alltså över en ordinarie personals schema,
nu på våren har jag bara varit timanställd och blivit inringd eftersom jag pluggat.
Därför blir det bra med en slapp dag denna söndag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0