Torsdag

Vilka härliga dagar jag haft hemma hos mamma och pappa!
Varit ledig, badat i deras bubbelbadkar, läst i min bok och kollat på tv.
På kvällarna har vi myst med film :) Igår efter lite nationaldagsfirande åkte jag hem.
Första natten hemma sedan i fredags haha, men ensam var jag inte.
Nä, Amanda och Elin kom hit, så mysigt! Jag och Amanda åt pizza sen blev det lite tv,
sen gick vi ut på gården med filtar, ljus och vin och satt och tjötade till midnatt.
Sen blev det film, somnade strax efter två tror jag.

Idag har jag varit på läkarbesök och efter det åt jag och mamma sen lunch och fikade :)
Skönt, firade att läkarbesöket gick bra :) en sak mindre att oroa sig för, det behövde jag!
Nu hare jag varit och hyrt tre nya filmer som vi får ha en vecka, jag och Marcus ska mysa ikväll.
Han kommer snart hem från Lysekil, gud va jag saknar honom! Inte umgåtts/setts sen min födelsedag i söndags.
Vi är ju vana att ses varje dag annars :) Men det är annorlunda nu när han börjat jobba borta några dagar i veckan.
Men på ett sätt är det bra, då hinner jag med att träffa familj och vänner lite mer och så får vi sakna varandra lite :)

Några bilder från gårdagen:

Mina underbara föräldrar <3 nationsldagsfirande, invigning av kungsbacka torg efter ombyggnaden


Sämsta bilden, men det är Amanda Fondell när hon spelar i Kungsabcka med sitt band, riktigt duktig tjej.


Bild från gårdagen (snodd från Amanda ;P)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0