Två år

Igår var inte bara min 21-årsdag utan även min och älsklingens andra år som förlovade :)
Tänk att det var hela två år sedan han friade, jag har nog aldrig varit lyckligare!
Jag levde som på ett moln och svävade av lycka flera månader efter förlovningen, vi blev som nykära igen!
Vi sa redan då att vi inte tänkte stressa med bröllop, utan att förlovningen var mest som ett sätt
att visa att vi verkligen vill och planerar att leva ihop och att komma vidare i förhållandet eller vad man ska säga.
Vi båda vill verkligen gifta oss och skaffa familj en dag men vi stressar inte,
viktigast är att jag först blir färdig med skolan och kommer igång med att arbeta.
Men jag längtar tills den dagen då vi känner oss helt redo.
Jag älskar verkligen Marcus av hela mitt hjärta, även om vi bråkar i bland och jag kan bli riktigt arg haha.
Men han behandlar mig alltid bra och visar att han är seriös och älskar mig för mig..
Min kärlek <3 Grattis till oss, två år som förlovade, sju år som ett par :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0