Bra dag

Tjoho, hemma igen, eller har vart en halvtimma ungefär.
Tentan gick faktiskt bättre än förväntat, blev klar på en timma.
Efteråt fikade jag med Sandra, Hanna och Ghaza som jag inte träffat så mycket det senaste,
de tillhör ju den halvan av klassen som varit på praktik nu i sex veckor.
Men nu är den perioden över och vi går nu i skolan tillsammans i två veckor,
sen är det dags för min praktikperiod, alltså ytterligare sex veckor ifrån varandra, buhu :( ;)

Nu är jag som sagt hemme, har plockat upp lite här, fixat med lite disk och tvätt som låg högt och lågt.
Har slått mig ner framför tvn och datorn och ska snart ta itu med lite papper, som även det låg högt och lågt.
Nu har jag samlat ihop allt i en hög och ska kolla igenom vad som kan kastas osv.
Marcus jobbar över (7-19) hela veckan även denna vecka för att kunna vara ledig på fredag,
så han trillar nog innanför dörren om si sådär 40 min så lär väl börja med maten hyfsat snart också :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0