Chailatte, fransförlängning och utgång!

Idag är det lördag och jag har en del kul på schemat :) är i nordstan nu och kollar lite kläder. Ska ut i kväll och har inget kul att ha på mig! Men verkar inte som jag hittar något här så det får bli mina reservkläder haha inte jättefestliga men får köra lite extra på smink i stället kanske.

Sitter på en bänk på Centralstationen nu och dricker en chailatte, oh så gott det är ibland! Ska ta tåget till Mölndal och möta upp Amanda sen ska vi till en klasskompis från gymnasiet som håller på att lära sig göra fransförlängning så det ska vi ge oss på :)

Senare ska vi hem till Amanda, käka pizza och kolla på gladiatorerna och förfesta med två andra tjejer innan vi drar ut senare ikväll :) kommer bli grymt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0