Deklarerat

Då har jag deklarerat :) Gjorde det på internet, ska få tillbaka strax under 10 000
Gött, inte riktigt lika bra som sist då jag fick 17 haha eller va det 19?
Ja ja, men de där pengarna kommer sitta fint.
Synd att de inte kommer än på länge bara ;) hehe

Idag skulle jag egentligen till sjukgymnasten på min lediga dag,
men när jag vaknade i morse såg jag att den enda bussen dit var inställd hela dagen =/
Konstigt, skulle varit där nio, alltså om 45 minuter, utan bussen kan jag inte ta mig dit.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag faktiskt, borde träna, var några dagar sedan jag var på gymmet.
Men nu blir det frukost och kolla på Jims värld :)


Kommentarer
Amanda

fattar fan inte hur man deklarerar på internet?

2012-03-21 @ 10:33:14
URL: http://amandats.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0