Fredag

Intressant skoldag, storhandling och nu ska vi kolla på tomt. Bra fredag :) senare ikväll blir det tacos och ett glas vin tror jag, blir bara jag och älsklingen ikväll. Fick förresten godkänt på tentan jag gjorde i måndags, hon vart svinsnabb med att rätta den! Brukar ta tre veckor att få reda på tentaresultat annans, men det var ju skönt att veta att man klarade den :)

Fick även ett brev från min praktikplats idag, ska vara på MAVA (medicinskakutvårdsavdelning) på Sahlgrenska, börjar om en vecka och är ute i sex veckor, känns bra :) har två handledare som jag ute vet något om än. Ska jobba i påskhelgen dock vilket blir mindre kul men men, så är det. Bara att vänja sig när man gett sig på ett yrke i vården ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0