Hemtenta

Hej på er! Vilket underbart väder vi har idag!
Gick till skolan i tygskor, skinnjacka och solglasögon! Helt underbart.
Första gången i år för min del faktiskt :) Nu hoppas jag kunna slänga undan vinterjackorna,
ingen mer snö nu tack!

Idag hade vi genomgång för hemtentan som vi fick idag och som ska in fredag 16.00
Jag blev tilldelad symtomet medvetandesänkning och är väl inte helt nöjd,
hade hellre fått smärta eller trötthet haha, usch alltså.
Hur ska jag skriva omvårdnadsdiagnoser om detta?
Har än så länge fått till tre dataskrivna A4-sidor och har strax under 1000 ord kvar
och det svåraste är det som jag har kvar haha.
Har suttit i två timmar nu och vill gärna bli klar, helst redan idag då jag är upptagen hela dagen i morgon.
Fredag är Marcus ledig så då vill jag gärna hinna umgås med honom men får väl finslipa då.
Vet bara inte hur jag ska komma vidare nu när jag inte förstår =/ suck.
Men det jag skrivit än så länge har i alla fall gått bra, jag har förstått och jag är hyfsat nöjd.

Men nu ska jag i alla fall gå hem och fortsätta där tänkte jag,
ska även förbi bion och hämta ut ett par biljetter,
vi ska på bio mannen och jag på fredagkväll nämligen :) mys!

image description
Min kära bok, den vi använder mest nu haha kan hitta i princip allt man behöver i den ;)


Kommentarer
BWO

Jag ska skriva den hemtenta men jag vet inte vilken sjukdom som man kan koppla till den symtom medvetandesänkning ,har du tips till mig tack

2013-08-14 @ 00:07:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0