Lång men bra dag

Oj oj vilken dag :) nu är första stunden för denna dagen jag kan slappna av. Skola mellan 8-14, hade en riktigt intressant dag om psykoser :) sjukt spännande och givande! Hade en grym föreläsare som själv vart psykotisk och lidit av psykiska störningar i flera år men som nu är "frisk" Ah hon va grym!

Sen har jag jobbat 15-21, oplanerat, de ringde när jag var i skolan så när jag slutade klockan två fick jag springa hem och fixa någon middag att ha med till jobbet. Men det gick bra :) lite stressigt bara haha ;) tur att man har nära mellan hem, skola och jobb!

Nu har vår tv och vårt internet börjat fungera igen! Tidigare än de trodde men det va iaf skönt :) nu missade jag ju visserligen lyxfällan ändå eftersom jag jobbade ;) jag får se reprisen haha

Men nu ska jag nog sova, skola från 8.00 i morgon igen, då om nedstämdhet och depression. Vi har haft föreläsningar om det förr men det är så intressant så det är bara bra att det återkommer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0