Lördag

Det har varit en jobbig vecka för mig och jag kämpar fortfarande.
Ena stunden är jag glad och glömmer liksom bort att någonting ens är fel,
att allt är bra liksom. Sen plötsligt som en blixt från klar himmel kommer jag att tänka på det.
Tårarna börjar rinna nästan okontrollerat och så håller dagarna på. Glad, ledsen, glad, ledsen.
Och jag antar att det kommer vara så en tid nu framöver.
Allt är annorlunda men samtidigt som förr, det går inte att beskriva, känslan jag har.
Vet inte om jag ska vara lättad eller helt knäckt, just nu är jag både och, om vart annat..
Och det tär på mig..
Men jag har människor runt om kring mig som älskar och stöttar mig,
trotts att det bara är några få som vet.

Men jag kommer kämpa vidare, ett nytt liv har börjat för mig nu, antagligen.
Jag vet inte riktigt än vad som kommer hända men jag kommer kämpa för att må bra.
Jag är värd att må bra!

Ikväll är min sista jobbdag denna vecka, har jobbat fyra dagar och varit i skolan fem, puh.
Innan jobbet ikväll kommer Amanda en sväng. I morgon eftermiddag/kväll kommer Elin.
Ska bli skönt att träffa dem, var en vecka sedan nu.

Nu har jag iaf plockat upp lite här hemma, inte orkat gjort det för har ju haft fullt upp nu i veckan.
Marcus är i väg, skulle hämta massa bildelar uppe i Alingsås och sälja dem.
Nu ska jag sätta mig och kolla på tv och plugga, eller ja, skriva typ 100 lärandemål inför VFUn som börjar nästa vecka.


Min fina familj, älskar er <3



Kommentarer
LINDAVIOLA!

Hoppas verkligen att nästa vecka blir bättre för dig och att allt blir bra, vad det än är som hänt :)

2012-03-31 @ 20:29:56
URL: http://lindaviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0