Lugnet efter stormen

Hemma från jobbet, gick fin fint, var trevligt att ha Amanda en sväng här förut idag också. Nu har jag hoppat i myskläderna och kollar på Jersey shore med chips, dip, choklad och coca cola, tycker jag förtjänar det efter denna veckan.

Känner att jag kan slappna av ikväll, inget plugg eller jobb i morgon. Har faktiskt inga jobbpass inbokade mer eftersom jag går på praktik nu och kommer vara heltid där, kanske kan hoppa in och jobba någon enstaka gång under de kommande sex praktikveckorna bara, vi får se.

I morgon kommer förhoppningsvis Elin hit en stund och kollar på säsongspremiären av teen mom :) mys. Annars är inget planerat, sååå skönt! Ska ta vara på dagen och försöka njuta av livet trots att allt känns skit just nu. Ta en promenad och hoppas på soligt friskt väder. Behöver komma ut och gå känner jag, rensa tankarna, det gör jag bäst ensam i skogen på en promenad :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0