Slottsskogen

Puh, har varit ute och gått i nästan en timma och det var nära att jag inte kom hem igen haha, nä så illa va det kanske inte men jag var lite vilse där ett tag haha. Skulle gå halvmilslingan i slottsskogen, har aldrig gått där innan och jag kände inte igen mig när jag kom så långt in, kom ut typ vid ett bostadsområde haha så tänkte att nu har jag väl gått helt fel, men så såg jag "välkommen till slottsskogen" skylten så hade gått rakt igenom hela, en sån skylt finns även precis vid oss också så de markerar "början" och "slut" typ. Men det var skönt att få lite luft :) hade verkligen noll lust att gå till gymmet förut som jag egentligen hade tänkt, ville inte vara inne i det fina vädret! Det blåste ju en del även idag men det var bara skönt för då blir man inte för varm när man går :)

Annars har jag bara varit i skolan idag, utvecklingspsykologi barn & ungdom. Nu har jag nyss handlat lite smått också, hade varken mjölk eller disktabletter hemma så det köpte jag efter promenaden. Nu ska jag bara ta det lugnt framför TVn och duscha :)

image descriptionimage description



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0