Tv-tisdag

Älskar tisdagar nu när både top model och desperate housewives går :) Marcus är mindre exalterad inför dessa kvällar dock haha ;) när jag tänker efter går det mycket bra på tv nu. Måndagar: teen mom (slutade tyvärr igår) 30 grader i februari och karatefylla. Onsdag: efterlyst torsdag: lyxfällan lördag: gladiatorerna söndag: kontoret

Detta är de program jag kommer på som jag följer just nu :) har säkert glömt något ;) känns som TVn tar lite för mycket av min tid haha, borde plugga mer i stället haha



Kommentarer
LINDAVIOLA!

sv; Fy! Det har jag läst om innan, hoppas verkligen inte det är något sånt. För det går väl inte att göra något åt?

2012-03-13 @ 20:53:47
URL: http://lindaviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0