3 dygn

Marcus är borta på jobb i Lysekil igen, han åkte igår morse och kommer hem i morgon eftermiddag.
Så länge har jag aldrig varit själv i lägenheten förut ;) haha vet att det inte är länge men för mig är det det.
Så i natt sov jag faktiskt helt själv, andra natten någonsin i mitt snart 21 år långa liv ;) haha skamligt.
Båda gångerna har dessutom varit här i lägenheten, alltså sen jag flyttade hemifrån.
När jag bodde hemma sov jag inte en enda natt ensam haha :) I fall mina föräldrar var borta hade jag alltid Marcus eller någon kompis hos mig.

I natt blir jag inte ensam dock, Amanda kommer hit vid typ sex tror jag :)
Så ska vi ha lite myskväll :) Var ett tag sedan nu igen.
Man får passa på när mannen är borta ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0