Dagen

Dagen har spenderats i skolan några timmar, har inga lektioner kvar som sagt men vi satt i gruppen och finslipade vårt arbete som är inlämning och redovisning på nu på fredag. Så nu är vi helt klara :)
Ska bara öva en och en så vi vet vad vi ska säga på fredag :)
Sen är det sommarlov <33 hohoho (eller ah, jobb)
Efter skolan tog jag mig an lite "hushållsarbete" fixade i ordning köket lite, satte igång en diskmaskin och diskade även lite för hand. Hann med några maskiner tvätt också och sen vart det dags att laga middag.
Nu är jag precis hemkommen från gymmet, vart 100 år sedan jag var där,.. igen.
Har så himla mycket runt om kring mig så jag hinner inte med träningen, men det är viktigt för mig och min kropp på jag MÅSTE verkligen ta mig tid..

Nu blir det kniven mot strupen och sen sängen :)
Vi får se vad morgondagen har att erbjuda då jag är ledig fram till 16 då det blir jobb några timmar.
Puss och god kväll <3


En gammal "träningsbild" och en några kilo lättare Therese, haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0