Lägenhetsvisning igen, X 2

Då kom vi nyss hem till Onsala, jag och mina fina föräldrar. Marcus är i Lysekil så tänkte sova här, speciellt eftersom vi ändå var och tittade på lägenheter här i trakterna. Idag kollade vi på två stycken i vallda, synd att inte Marcus kunde vara med. Den ena dissade jag så fort jag kom innanför dörren och den andra blev jag smått kär i precis som jag blev i lägenheten vi kollade på igår. Så nu är jag intresserad av två, budgivningen har redan startat och de skjuter i väg lite väl :/ och den vi kollade på igår ska antagligen avsluta budgivningen redan i morgon och det blir ju för hastigt för oss, tyvärr :( men men. Alltid kul att kolla i alla fall :) känns så kul att göra detta tillsammans!

Nu blir det middag, top model och desperate housewives ;) pappa är nog glad för det ska ni se. Haha. Nä då, han gillar faktiskt desperate iaf tror jag.

Lägger upp två bilder från katalogen vi fik med från lägenheten jag gillade. Den är på 67,3 kvd och den från igår på är på 72.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0