Långhelg!

Skoluppgiften är äääntligen inlämnad! Blev inte alls nöjd men hoppas på G i alla fall :)
Orkar inte sitta med den mer nu! Och idag var ju ändå sista inlämingsdag.
Så nu går jag på långhelg, ska tillbaka till praktiken först på tisdag!

Nu ska jag tvätta här hemma sen göra mig i ordning för kvällen :) Blir middag på stan med Sandra och Hanna.
Ska bli så mysigt, de är ju mina klasskompisar men denna terminen går de i skolan när jag har praktik
och jag gick i skolan när de hade praktik. Tror det är för att vi är så många (100 pers) i klassen
så alla kan inte vara ute samtidigt för då hade inte platserna räckt till.
Så vi har inte träffats på fem veckor alla tre, jag och Sandra fikade för någon vecka sedan men
förutom det så har inte vi heller träffats :) ska bli kul. Ska träffa dem vid sextiden i kväll.


Sandra och Hanna, snart ett år sedan :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0