Myskväll

Hej på er, tittar bara in lite snabbt för att skiva några rader :)
Haft ett riktigt skitdygn, psykiskt kan man väl säga, för praktiken har gått jättebra och har fina människor i min omgivning. I eftermiddag kom Elin hit efter skolan och vi åkte in till stan en sväng. Köpte present till min fina mamma som fyller 45 i morgon och så köpte jag fika och ett kort till min praktikplats då det är mitt sista pass i morgon.

Elin sover över här i kväll, Marcus övernattar med jobbet då de är iväg långt upp i Sverige på jobb i dag och i morgon. Vi ska snart lägga oss snart, ska upp 05:15 som vanligt :( mysigt att slippa vara ensam i alla fall <3



Kommentarer
Anonym

Vad är den största utmaningen/motgången du och Marcus mött i erat förhållande?

2012-05-11 @ 15:25:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0