Praktik och skolarbete

Gårkvällen och dagen idag spenderades på praktiken. Idag var sista passet för denna veckan så nu är det bara en kvar!
Helt galet vad fort tiden gått, hela fem veckor har jag varit ute. Så nu har jag långhelg :)
Men har tyvärr en inlämning som har deadline i morgon så lär väl sitta med den hela dagen i morgon typ.
Har suttit tre timmar i förrgår och lika länge idag så har färdigt grovgörat iaf ;) haha
Nu lägger jag ner arbetet för idag i alla fall, ska slappa framför tvn tills jag somnar.
Sovmorgon imon, sååå underbart!

image description
Den här boken är bra den :D Använt sex referenser av mina totala tolv från denna boken.
Varför den kan räknas som fler referensen än en som en vanlig bok gör
är för att varje kapitel är skrivet av olika författare.
Det är alltså en bok där man lagt ihop massa bra författares texter :) Himla smidigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0